Einreise von Ukrainerinnen nach Schengen in Zeiten der Krise Corona Restriktionen Juli 2020

  • Jun
    30
    Днями 58 заробітчан затримано лише в німецький Саксонії. Між ними і бабці 60-70 років
    Початок моєї неділі був звичайним. Буденні діла. Серед повсякденних справ було і моє суспільне навантеження, яке виконую на громадських засадах - читання та переклад німецьких, словацьких та чеських поліцейських прес-релізів. Саме це читання і призвело до сплеску емоцій. Останніми днями лише поліція однієї німецької землі (тобто області) - Саксонії (Sachsen - нім.), яка межує з Польщею та Чехією, у співробітництві зі своїми колегами з інших областей Німеччіни, загалом затримала 58 нелегальних заробітчан з України (подробиці німецькою - тут).
    Особливо вразив один з прес-релізів поліції (на нім. див. тут). Йшлося про те, що під час перевірки в місті Нюрнберг (Nürnberg - нім.) поліція виявила 7 нелегальних працівників, серед яких були бабусі - дві 60-річні жінки, одна 67-річна і одна - 70-річна. Ще у двох українок виявили підроблені посвідчення громадянок Румунії. При цьому одна з жіночок заховала свою підробку у нарізаному хлібі. Навіть в цьому блозі досить часто доводиться повідомляти про затримання українців з румунськими підробками (див. тут, наприклад). Разом з жінками-нелегалками був затриманий і 48-річний чоловік. У цієї групи заробітчан під час обшуку і арешту вилучили 6 тис. €.
    Магазин наших продуктов питания
    В ході патрулювання прикордонного міста Зіттау (Zittau - нім.), що межує як з Польщею, так і з Чехією, німецька поліція зупинила автомобіль Skoda Oktavia на чеських номерах (на нім. мові див. тут) Водій був в стані алкогольного сп'яніння, а двоє його пасажирів не могли пояснити, що вони роблять з будівельними інструментами та робою на території Німеччини. Це питання виникло у поліції після того, як з'ясувалося, що у чоловіків немає жодного дозволу на роботу в ЄС - ані польського, ані чеського. Всі троє виявились громадянами України. Їх депортували в Чехію, чеська поліція залюбки забрала їх разом з автівкою.
    Таксі Словаччина
    В німецькому містечку Люкендорф (Lückendorf - нім.), яке знаходиться на кордоні з Чехією, затримали два мінібуси: Ford Transit та Mercedes Benz Sprinter. В мінібусах було 15 українців - 11 чоловіків та 4 жінки (на нім. мові - тут). Вони заявили що їдуть до Берліна з туристичною метою. Однак поліцію вразило, що в жодного з українців не було достатньої кількості грошей хоча б на кількоденний прожитковий мінімум в подібній подорожі. І, до речі, казочка про "оглядини пам'яток Берліну" вже давно не працює у виконанні українських заробітчан. Принаймні два буса в Люкендорфі вже далеко не перші (подробиці див. тут). Всі 15 українців затримані. Водіїв бусів підозрюють в організованому перевезенні нелегалів і контрабанді. Всіх інших, мабуть оштрафують на 200 € кожного та депортують. Якщо нема грошей доведеться сидіти 90 днів і працювати в Німеччині вже безкоштовно.
    Таксі Братислава
    Поліція міста Хемніц (Chemnitz - нім.) в німецькому селищі Рейтценхайн (Reitzenhain - нім.), що розташоване прямо на кордоні з Чехією зупинила Mercedes Benz Sprinter на українських номерах (прес-реліз на нім. - тут). В машині було 9 громадян України - 6 чоловіків і 3 жінки. Жоден з пасажирів не мав робочої візи чи дозволу на роботу. Суто риторичне питання - як вони під час карантину перетинають кордони "по безвізу"? Мабуть тільки за "красиві очі", без жодних хабарів! Та це вже в їхньому випадку не має значення - всіх депортували до Чехії, всі отримали заборону в'їзду в ЄС до 2022 року. Між іншим - нещодавно словацьку поліціянтку затримали і посадять, вочевидь, років на 10, за те, що вона пускала в ЄС українців, що раніше були депортовані і мали довгострокову заборону в'їзду (подробиці див. тут).


    На німецькому автобані №4, на майданчику відпочинку Оберлаусіц (Oberlausitz - нім.), неподалік від польського кордону, поліція перевірила Ford Transit на українських номерах (нім. прес-реліз тут). П'ятеро українців заявили, що збираються придбати автомобіль в Німеччині, але на всю їхню теплу компанію, в них було лише 600 €. Прискіпливі німці допитували водія, який повідомив, що раніше у них був досвід праці на будівництві в Німеччині. Всі затримані. Вирішується питання щодо кримінальної справи та подальшої депортації.


    Неподалік від Дрездену (Dresden - нім.), в районі Саксонська Швейцарія - Східні Рудні Гори (Sächsische Schweiz-Osterzgebirge - нім.) поліція звернула увагу на маленький автомобільчик Peugeot (нім. прес-реліз - тут), в якому крім водія їхали ще четверо здорових чоловіків. Машину зупинили. Всі п'ятеро - громадяни України. За їхніми словами, їхали на роботу в Бельгію. В підтвердження цього надали поліції трудові контракти, які виявилися фіктивними. Всіх затримано. Вони депортовані до Чехії - куди далі, вирішить чеська поліція.


    В низці інших прес-релізів повідомляється про затримання поодиноких заробітчан-нелегалів з України, загальною кількостю 14 осіб. З усих цих історій, мене вразила історія жінки-медсестри (прес реліз нім. див. тут). Її затримали і зняли з автобусу майже на кордоні з Польщею - в німецькому місті Баутцен (Bautzen - нім.). З грудня 2019 року 48-річна жінка працювала в Німеччині медсестрою. Вона не мала трудового контракту чи дозвілу на працю. В неї вилучили та конфіскували 8 тис. €. Жінка під вартою, встановлюється її роботодавець, що припустив порушення закону. Висновок з усього написаного один-єдиний. Для легальної роботи в ЄС не вистачить ані кваліфікації, ані, навіть, знання мови, якщо не оформлені відповідним чином дозвільні документи. Це дуже і дуже актуально саме зараз. Коронавірус призвів до важкої економічної кризи. І тому саме зараз німці, а за ними і всі інші країни ЄС будуть ретельно боронити свій ринок праці від нелегальних заробітчан з-за кордону. Це природно. Своїх безробітних нікуди дівати.


    Між іншим, слід зауважити, що оці 58 заробітчан, затриманих в Німеччині - це лише сьогоднішнє повідомлення. Раніше вже було про цілих чотири буса затриманних (див. подробиці тут). Пишу ці рядки, мабуть вже в десятий раз: треба розуміти, що рейди по виявленню нелегальних заробітчан, це не кампанія проти українців чи будь яких інших трудових мігрантів - сербів, боснійців чи людей інших національностей. Це, насамперед - заходи проти власних, національних роботодавців ЄС, охочих до дешевої робочої сили. Коли роботодавці ЄС беруть на роботу нелегалів з-за кордону, відбувається проста річ: вони не платять податки і соціальні внески власній державі. А під час кризи кожна нормальна держава рахує кожну копійчину і не може собі дозволити жодних невиправданих збитків чи витрат. От і все! Збувається прогноз про те, що українські заробітчани "по безвізу", ще не скоро потраплять в ЄС, принаймні, масово (подробиці див. тут). Залишайтесь з цим блогом. Не завжди тут весело, але завжди корисно! А головне - залишайтеся здоровими!


    Олександр Токмаков, фото - Bundespolizei


    Опубликовано 4 days ago пользователем Oleksandr Dranikov
    Местоположение: Berlín, Nemecko
    Ярлыки: Заробітчани Новини ЄС Новини Німеччини
    8 Просмотреть комментарии
    Európa pre hostí Блог о путешествиях по Европе. Індивідуальні тури в Словаччину та по всій Європі. Термальні курорти. Лижі. Шопинг и экскурсии.


    Главная страница ТРАНСФЕРЫ ИЗ АЭРОПОРТОВ ЕВРОПЫ НАШІ СЕРВІСИ О Блоге/Про Блог


    Jul
    3
    Українці очима ЄС: 41% всього німецького медіа-контенту це негатив про Україну
    Багато що в ЄС залежить від погляду на проблему саме німців. Голос Німеччини дуже дорого коштує в буквальному сенсі - коли йдеться, наприклад, про фінансування та допомогу країні, що не є членом ЄС і т.і. У вересні 2019 Ельмар Брок (Elmar Brok - нім.), спеціальний радник президента Єврокомісії, оприлюднив дані про те, що за 5 років (2014-2019) Україна отримала від ЄС 18 млрд. €, з яких 1,4 млрд. € надала саме Німеччина (див. тут). А відтоді Україна отримала ще чергові мільони від ЄС...


    Думаю, що будь якій адекватній людині зрозуміла роль Німеччини в ЄС, світі та у відношенні до України. Тож як виглядає Україна в Німеччині? Що німці пишуть і показують про Україну? На протязі місяця (від 22.05. до 22.06.2020) ми дослідили німецьк LPий медіа-простір.
    Jul
    2
    Однакові: Західна Україна, як і ДНР та ЛНР ігнорує карантин - вважають німці
    Багато хто в Україні з нетерпінням очікував відкриття кордонів з ЄС. Цього не сталося. Звісно ж, більшість чекає не на відновлення туризму, а плекає надію про нелегальну роботу в Європі! Для багатьох це питання виживання. Тож мільони українців та ціла низка ЗМІ тішаться марними надіями: мовляв, "...кожного тиждня ситуація міняється, от-от відкриють..." і т.д.


    Втім європейці бачать в Україні, крім іншого, щей коронавірусну загрозу.
    Jul
    1
    Аквапарк в Шаморине - больше спорта и забавы у воды, меньше пляжа
    Мы поклонники термального парка Дунайская Стреда (об этом теплом местечке см. здесь, а также тут). Термалпарк, удобен близостью к Братиславе, а также универсальностью - летом там термальные бассейны совмещены с пляжем природного озера. Но термалпарк в Дунайской растет, а с повышением популярности там уже и очереди выстраиваются)).
    Jun
    30
    Днями 58 заробітчан затримано лише в німецький Саксонії. Між ними і бабці 60-70 років
    Початок моєї неділі був звичайним. Буденні діла. Серед повсякденних справ було і моє суспільне навантеження, яке виконую на громадських засадах - читання та переклад німецьких, словацьких та чеських поліцейських прес-релізів. Саме це читання і призвело до сплеску емоцій.
    8
    Jun
    29
    Однодневный "вылет" Братислава - Ческий Крумлов: жара, река, каноэ и город-сказка
    В минувшую субботу состоялся первый посткоронавирусный заграничный "вылет" Братислава - Ческий Крумлов (Český Krumlov - чеш.). Словечко "вылет" на словацком - výlet - означает не что иное, как поездка, прогулка, экскурсия. Нам везёт на людей - как оказывается, к нам записывается народ, весьма лёгкий на подъем и позитивный. Поэтому, очевидно, и поездки получаются лёгкими, без напрягов и неприятностей.
    2

  • Eigentlich hat sich nicht sehr viel verändert.
    Diese Meldungen das Ukrainer nahe der Polnischen oder Tschechischen Grenze bei Ein oder Ausreise rausgefischt werden gibt es schon lange.
    Dieses was dir Probleme macht mit dem Kabotageverbot und so, wird sich dadurch auch nicht verändern.
    Das einzigste was gegen diese Schwarzarbeit
    wirklich helfen würde, wäre wenn alle EU Staaten einheitlich den Arbeitsmarkt für Drittstaaten öffnen, und die Visumpflicht wieder eingeführt wird.

  • Es werden aber jeden Tag rausgefischt und die hören halt mehr auf Dubiose Anzeigen in Facebook usw


    In meiner Branche ist ja die illegale Beschäftigung von Drittstaaten eigentlich Schwarzarbeit.Aber die Bananenrepublik versteht es nicht da Einhalt zu gebieten.Rechtliche Möglichkeit gibt es ,aber Herr Scheuer mit seinem Staatssekretär hält es nicht für Nötig


    Am Wochenende 3 Besoffene LKW Fahrer aus Ostblock wegen Trunkenheit am Steuer erwischt
    1 in Wuerzburg in Baustelle gerast mit 1,5 Promille der 2 in Karlsruhe in Schlangenlinien gefahren und Wohnmobil touchiert. Er hatte über 2,4 Promille


    Da lobe Ich Belgien und Dänemark die gehen jetzt vor. Am gestrigen Samstag in Belgien Razzia bei Firma die illegale Beschäftigung mit UA und BY gemacht haben.Alle LKW beschlagnahmt und weitere Ermittlungen eingeleitet


    Und was macht BRD nichts

  • Geiz ist geil ( billig) muss ja irgendwie billigst auch transportiert werden damit noch was übrig bleibt. Nimm den Unternehmen die billigen Ostblock Speditionen und Fahrer weg und kontrolliere ob sich an die Vorschriften gehalten wird, schon hast du Ruhe und die Entgelte für die Korrekten gehen hoch. Was meiner Meinung nur richtig wäre......

  • "In meiner Branche ist ja die illegale Beschäftigung von Drittstaaten eigentlich Schwarzarbeit.Aber die Bananenrepublik versteht es nicht da Einhalt zu gebieten.Rechtliche Möglichkeit gibt es ,aber Herr Scheuer mit seinem Staatssekretär hält es nicht für Nötig"


    Halte durch, es zeichnet sich Besserung ab, falls das hier zielführend wirkt,...soll bereits in einigen Wochen Gültigkeit finden (liesst sich ja erstmal als positive Veränderung für die fahrende Zunft)
    EU-Beschluss: Fernfahrer dürfen nicht mehr im Lkw schlafen – Spediteure bangen um ihre Unternehmen
    "Die neuen Bestimmungen zu den gesetzlichen Pausenzeiten und Vorgaben für den Dienstplan treten in wenigen Wochen in Kraft. Für die Umsetzung neuer Regeln zur Kabotage, also wenn ein ausländisches Unternehmen eine Lieferleistung komplett innerhalb eines anderen Landes erbringt, und den sozialrechtlichen Bestimmungen gilt eine Übergangsfrist von 18 Monaten."


    Wie das allerdings mit den Ruhe/Schlafpausen außerhalb der Fahrzeugs funktionieren soll, kann ich mir nicht vorstellen (3.6 Mio. Fahrer), wo sollen die Kapazitäten herkommen, auch sind doch sämtliche Trucks entsprechend gestaltet, Stellflächen ?, Bewachung der Ladung ?...ganz neue Betätigungsfelder tun sich auf ?!

    "wer mich beleidigt, bestimme ich" K.Kinski

  • Tja im Moment sind ja überall radikale Forderungen in der Mache.
    Warum nicht auch hier?
    Wenn wir ehrlich sind gehören 3/4 davon nicht auf die Strasse, sondern auf die Schiene.
    Und die Ganzen polnischen und Rumänischen Fahrer braucht dann keiner mehr.
    Die Staus sind weg und die Kosten für Strassenbau sind sofort drastisch reduziert.
    Ein schwerer LKW schädigt die Strasse so wie 50.000 PKW.
    Bei 70% aller Verkehrstoten sind LKWs im Spiel. Angesichts der coronamassnahmen, wär das Alleine schon ein Grund den LKW-Verker sofort stillzulegen....:))
    Naja und die Nebenkosten dieses Wahns hab ich noch nichtmal angeschnitten.


  • Bisher wird die Autobahn ja als rollendes Lager genutzt.
    Alles richtig, dazu benötigt es aber pol. Willen, den es bisher seit 40 Jahren auch nicht gab,...die Erkenntnisse sind ja nicht neu. Ich sehe es eher mal wieder als übliche halbgare neue €U Gesetzgebung, ( gut gemeint, schlecht gemacht), die mehr neue Probleme bringen wird...und natürlich zu steigenden Kosten/Preisen führen wird :)


    @Klempner, - aus dem Link,... steht da anders
    "Lkw-Fahrer dürfen ihre gesetzlichen Schlafpausen künftig nicht mehr im Fahrzeug verbringen."

    "wer mich beleidigt, bestimme ich" K.Kinski

  • Es geht ja nicht darum das niemand mehr im LKW schläft. Das ist auch weiterhin erlaubt.
    Nur alle paar Tage muss dann die große Pause mal im Hotel gemacht werden.
    Das wird darauf hinauslaufen das irgendwo in der Prärie Häuser und Wohnungen billig angemietet werden, und die Fahrer sich über eine APP dort einnisten. Und wenn es voll ist, wird die Dusche benutzt, und vor der Wohnung im LKW geschlafen.
    Das geht wieder genauso in die Hose, wie alles andere wo unser Staat regulieren will.

  • Da gibt es 2 Arten von Pausen.
    Einmal die kurze 11 Stunden nach 24? Stunden fahrt, und einmal die Ruhepause über 45? Stunden nach x? Tagen Tour.
    Es geht nur um die grosse Pause.

  • Bisher wird die Autobahn ja als rollendes Lager genutzt.
    Alles richtig, dazu benötigt es aber pol. Willen, den es bisher seit 40 Jahren auch nicht gab,...die Erkenntnisse sind ja nicht neu. Ich sehe es eher mal wieder als übliche halbgare neue €U Gesetzgebung, ( gut gemeint, schlecht gemacht), die mehr neue Probleme bringen wird...und natürlich zu steigenden Kosten/Preisen führen wird :)


    @Klempner, - aus dem Link,... steht da anders
    "Lkw-Fahrer dürfen ihre gesetzlichen Schlafpausen künftig nicht mehr im Fahrzeug verbringen."


    Naja, wenn man das nun mit der Negereinwanderung und nun auch noch geplanten Privillegierung vergleicht, ist das dagegen wohl eine Kleinigkeit, den Kram wieder auf die Bahn zu befördern wo er hingehört und früher auch war. LKW-Transport ist nämlich vollkommen unwirtschaftlich und muss mit Milliardensummen subventioniert werden.
    Das geht beim Strassenbau los und hört bei Umweltverschmutzung und Ressourcenverschwendung auf. Wenn das statt auf den Steuerzahler auf den endverbraucher umgeschlagen würde würde es 80% der Transportunternehmen nicht mehr geben. Das ist auch so eine typische BRD-Plan- und Subventionswirtschaft.

  • Wenn wir ehrlich sind gehören 3/4 davon nicht auf die Strasse, sondern auf die Schiene.


    100% Zustimmung

    Ein LKW kann bis 26 Tonnen transportieren, bei 40 t Gesamtgewicht. Seine Länge grob gesagt 18 mtr. Seine Leistung grob gesagt 370 kW.
    Rechnet man 50 mtr Sicherheitsabstand auf Autobahnen hinzu, so ergibt sich folgende Transportleistung auf einen Kilometer Autobahn:


    18+50=68. 1000/68=rund 15 (LKW) X 26 Tonnen = 390 Tonnen Frachtgut auf einem Autobahn-Kilometer. Befördert von 5.500 kW Leistung.
    Leistung aus Dieselöl-Verbrennung


    Ein Güterzug kann bis 700 mtr lang sein ( grob gesagt ) und aus ca 35 Güterwagen mit Nutzlast von je (mind.) 26 Tonnen bestehen.



    26 t X 35 Wagen = 910 Tonnen Ladegut. (910 X 10) : 7 = 1.300 Tonnen Ladegut auf einem Kilometer. ( Real ist es das Doppelte )
    Die Lok leistet 3.700 bis 4.200 kW und ist elektrisch .. Der Bahnstrom wird aus eigenen Gaskraftwerken gewonnen. Mehrheitlich.


    Nachteil der ganzen Geschichte? Massenentlassungen bei MAN, Benz und Zulieferern, auch bei Speditionen.
    Da unsere Regierung eine Wirtschaftsregierung ist, bleibt alles so wie gehabt, Benz wird gehätschelt und getätschelt. Leider.


    Würden Benz und MAN indes Güterwaggons herstellen - jede Pommesbude in Deutschland hätte Gleisanschluss !!


    Beispiel aus meiner kleinen Stadt (40.000 Ew).
    Michelin hatte Gleisanschluss mit Verladeterminal - umgestellt auf LKW
    Bosch hatte Gleisanschluss - umgestellt auf LKW
    ebenso: Schaeffler-Ina
    ebenso die Karlsberg Brauerei / Vendis


    Mittlerweile haben die genannten Firmen auch keinen eigenen Fuhrpark mehr !!
    Das übernehmen Speditionen überwiegend aus Polen. Die Fahrer indes sind aus Litauen oder Weißrussland.
    Nur auf den rumänischen LKW sitzen Fahrer von dort.
    Am Wochenende essen, waschen und schlafen sie in oder bei der Kabine. WC´s werden den Fahrern oft nicht
    zur Verfügung gestellt. Gebüsch muss reichen.


    Unglaubliche Zustände. Sicher bundesweit so..


    Werkschutz? Weg rationalisiert. Fremdfirmen, die Wachleute stammen aus Nordafrika.
    Staplerfahrer? Ausgegliedert in Leihfirmen
    Disponenten? Ersetzt durch elektronische Check-In Terminals


    So sieht die Realität aus.

  • Klingt gut, ähnlich wie die durchschnittliche Geschwindigkeit eine Pkw von nur 5km/h, wenn man alle Standzeiten einrechnet. Aber die Schiene ist eben starr, reicht nicht bis an die Haustür und die Zeiten von großen Schüttmengen mit Holz, Kohle u.a. sind in Mitteleuropa längst Geschichte. Mit Interesse dagegen verfolge ich als Laie den Ausbau der "Seidenstraße" und denke transkontinental könnte auch das Schiff weiter ausgebaut werden. Erinnere mich der Zillen, die in Kinderzeiten auf der Dresdner Elbe noch lang geschubbert sind.

  • Das ist schon richtig. Aber man könnte 8 grosse Logistikstandorte bauen, bis dorthin mit der Bahn anliefern, und ab da mit dem LKW verteilen.
    Und den Transit an Waren durch Deutschland komplett auf die Bahn verteilen

  • Ja, das ist typische BRD-Wirtschaft.
    So ein Geflecht aus Klientelpolitik, Lobbyismus, Korruption und Staatswirtschaft.
    Bei Gigantischer Mittelverschwendung. Interessiert aber keinen, weil Kohle das Einzige ist, was es hier im Überfluss gibt, wie woanders Sand am Meer.
    80 % der Einwohner kriegen davon aber Nix mit und die müssen noch sparen....:)))

  • Das ist schon richtig. Aber man könnte 8 grosse Logistikstandorte bauen, bis dorthin mit der Bahn anliefern, und ab da mit dem LKW verteilen.
    Und den Transit an Waren durch Deutschland komplett auf die Bahn verteilen


    Ja, das wär vernünftig.
    Aber wie gesagt, wären dann wohl 75% des LKW-Verkehrs von der Strasse, wenn nicht noch mehr.

  • Da könnte ich aber gut mit Leben.
    Die Autobahnen sind zu voll.
    Gerne mit LKW. Aber nicht alles. Spezialtransporte, Tiere, und alles um 200 km um den Firmensitz bzw. Logistikzentrum herum kann ja weiterhin per LKW geliefert werden.

  • kAber man könnte 8 grosse Logistikstandorte bauen, bis dorthin mit der Bahn anliefern, und ab da mit dem LKW verteilen.


    Warum nur 8?


    Jeder Ort über 20K Einwohner hat einen Gleisanschluss und daher wäre ein lokales Verteilerzentrum in den meisten Fällen möglich.


    Klar ist aber, das dann Overnight-Zustellungen weitgehend der Vergangenheit angehören.

  • Stimmt.
    Früher hatte alles mögliche Gleisanschluss. Bei uns auch in einer Kleinstadt mit 20.000 Einwohnern.
    Sogar irgendwelche Möbelhersteller mit 60 Beschäftigten.
    An sich Alle Industriebetriebe wenn mans bedenkt.
    Ist a sich auch kein grosser Aufwand.
    Mit den Mitteln, die Sie für diesen LKW-Verkehr verschwenden, könnten Züge wohl überall hinfahren.
    Zumindest für Gütertransport. Und das ist ja die Hauptsache.
    Aber unsere Narrenregierung macht ja das Gegenteil.....:)))
    Will den Individualverkehr verstromen, obwohls das mit der Bahn schon gibt.
    Ausserdem bringen sie den Güterverkehr auf die Strasse und wollen Menschen in die Züge zwängen.
    Dieses System zeichnet sich dadurch aus, dass es immer genau das Gegenteil von dem macht, was erforderlich wäre und die Vernunft gebietet.
    Das ist wirklich ein Alleinstellungsmerkmal dieser BRD. Und schon Langsam ein Markenzeichen.
    Methodologisierter Schwachsinn....:))

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!